-
Ar mokomės efektyviai?
Artimiausiame seminare siūlome padaryti tokį testą. Tai gali padaryti siunčiantis darbuotojus įmonės vadovas arba pats darbuotojas:
- Užsirašyti, kiek seminaras užtruko dienų ir kiek kainavo. Pvz.: tarkime, kad seminaras užtruko 2 dienas ir kainavo 500 Eur. Tai viso kainavo 750 Eur (pridėjus žmogaus darbo užmokestį ir kelionę).
- Iš karto po seminaro užsirašyti, kiek liko lektoriaus medžiagos: užrašų, skaidrių ir ar liko praktinio pritaikymo pavyzdžių (beje, ne visi lektoriai noriai dalinasi).
- 2 savaites po seminaro patikrinti, kiek esminių seminaro nuostatų pritaikėte savo darbe ir kiek gavote naudos litais arba planuojate gauti einamąjį mėnesį.
- Praėjus mėnesiui pasitikrinti, ar Jūs dar prisimenate, kad buvo seminaras ir apie ką jis buvo.
- Praėjus 2 mėnesiams susiskaičiuoti seminaro grąžą: gautą naudą litais padalinti iš investuotų pinigų.
Rezultate turėsite 2 naudas: žinosite seminarų atsiperkamumą ir būsite padarę realų valdymo apskaitos uždavinį.
-
Žinios ar įgūdžiai?
Pateikiame labai paprastą pavyzdį. Kuris vairuotojas nuveš netikėtai pradėjusią gimdyti moterį į ligoninę? Ar tas, kuris jau 2 metus vairuoja, ar tas, kuris žino, kad norint vairuoti reikia raktelio, kad yra pavarų svirtis ir akseleratoriaus pedalas ir dar yra skaitęs apie kelių eismo taisykles?
Gal atrodo paradoksaliai, bet žinios mažai praverčia, nes negalime nuspėti, kada jas teks pritaikyti. Jeigu reikia padaryti darbą, tai jį reikia padaryti čia ir dabar. Mes jį turime mokėti ir galėti padaryti.
Todėl darome išvadą, kad studijos, kurios nenuveda mokinio iki automatinių įgūdžių demonstravimo yra malonus laiko leidimo būdas, bet nėra atsiperkanti investicija.
Kad protas prisimintų įgūdį, jį reikia pakartoti 20-30 kartų. Kad kūnas veiksmus atliktų automatiškai, pratimą reikia pakartoti 700-800 kartų. Taigi, investicijos į įgūdžius reikalauja daug laiko ir pastangų, todėl verta ugdyti tik pačius svarbiausius įgūdžius.
Sena patarlė, kad pakartojimai yra mokslo motina ir toliau galioja! Belieka atsakyti į klausimą "kaip mokytis efektyviai"?
Kalbėdami apie įgūdžius turime galvoje: išmokti greitai paruošti gražų pasiūlymą klientui, suplanuoti kolektyvo darbą, greitai paruošti įmonės verslo planą, greitai ir kokybiškai moderuoti pasitarimą, greitai užsirašinėti, mokėti telefonu daryti konferencinį ryšį.
Mes kalbame apie dalykus, kurie Jūsų gyvenime taupys valandas arba dienas, kurias sutaupę, jūs padarysite daugiau - taigi būsite vertingesni ir svarbiausia - daugiau uždirbsite!
Cituodami Brain Tracy: "Treniruodami vieną įgūdį po valandą penkis metus Jūs tapsite pasaulinės klasės profesionalu!"
-
Mokymų procesas
Taigi nesame tradiciniai konsultantai ir siūlome:
- mokytis tik tų dalykų, kurie šiandien JUMS YRA AKTUALIAUSI - tų, kurie iš karto duos matomą finansinę naudą
- mokytis labai mažomis dozėmis, kiekvieną mokslo etapą paverčiant pademonstruojamais įgūdžiais
- spręsti problemas, mokytis, "teambuildintis" TIK darbo vietoje
- paskirti 20-40 minučių teorinei medžiagai ir mažiausiai savaitę praktikavimuisi
Panaudodami Beedo įrankį:
- pravedame "mini" seminarą darbo vietoje arba Skype
- suplanuojame su Jumis Jūsų arba Jūsų kolektyvo darbo pokytį užduotimis, kaip greičiau atlikti - kaip daugiau padaryti
- išmatuojame, kokie turi būti pasiekti objektyvūs tikslai
- stebime, ar besimokantieji demonstruoja naujus įgūdžius ir teikia daugiau vertės
- suskaičiuojame ar atsipirko jūsų investicija į mokymąsi
Paramų mokslams laikai baigiasi. Reikia išmokti mokytis efektyviai!
-
Mokymų temos
Čia pateikiame mokymosi temas, kurias esame išbandę praktiškai.
- "Targeted selection" – personalo atrankai
- Situacinę vadybą (Situational Leadership) – darbuotojų mokymui
- DISC – komandos formavimui
- TOC (Theory of Constraints) – projektų neapibrėžtumų valdymui
- “What ir How” – tikslams ir įgyvendinimui apibrėžti
- GTD (Getting Things Done) – praktinė metodika įgyvendinimo įgūdžiams
- Vertės inovaciją – kaip išrandama vertė
- "Pardavimų piltuvėlio" metodiką – pardavimų procesų valdymui
- "Agile" ir "Waterflow" – greitiems ir kokybiškiems projektams
- KPI ir KBI valdymo principus – vertinimui pagal rezultatus
- Įgūdžių matricą – metodika nustatyti algai
- Johari langą, grįžtamojo ryšio technikas – “suklijuoti” komandai
- Brandos ir atsakingumo vertinimo principus nustatyti atsakingus asmenis
- Valdymo apskaitos organizavimo praktiką - veiklos biudžetavimui, projektų / veiklų pelningumui, pinigų srautų valdymui
- "Lean" teoriją – procesų efektyvumui didinti
Norintiems pagilinti žinias išvardintomis temomis organizuojame vidinius mokymus.
Mokymų trukmė ir investicija priklauso nuo poreikių ir mokymų programos.
-
BeeDo mentoriai
Mes neprekiaujame bandelėmis, o siūlome sprendimus. Praktika rodo, kad nauja metodika ir įrankiai geriausiai įsisavinami juos naudojant praktiškai. Mūsų mentoriai pasirengę ne tik atskleisti įrankio galimybės ir subtilybes, bet ir pakoreguoti procesus.
Rimantas Jankevičius
Idėjos ir proceso autorius. Vadovaujančio darbo ir konsultacijų patirtis praktiškai realizuojant "BeeDo" idėją:
- Pasaulio banke
- Coca-Cola HBC
- NT projektų vadyboje
- viešojo maitinimo sektoriuje
- apskaitos paslaugų sektoriuje
- tiesioginiuose pardavimuose ir skambučių centre
- "Verozonoje"
Pastaruosius 10 metų sėkmingai įkurtos ir išvystytos 7 verslo idėjos.
Veda seminarus ir konsultuoja įmonių vadovus "BeeDo" proceso diegimo, verslo valdymo ir apskaitos klausimais.
Vilma Nasteckienė
Vadybos (VDU) mokslų magistrė, žinias gilinusi Weber State University (JAV), 16 metų dirbusi bankininkystės sektoriuje.
ISM Ekonomikos ir vadybos universiteto dėstytoja, Finansų analitikų asociacijos diskusijų programos vadovė.
Veda seminarus ir konsultuoja įmonių vadovus verslo rizikos vertinimo ir valdymo klausimais, ypač aktyvios plėtros ar esminių procesų pertvarkymo metu.
Vadovaujamojo darbo patirtis leido sukaupti praktinių žinių rizikos valdymo ir procesų, vadybos efektyvumo didinimo srityse.
"BeeDo" komandoje atsakinga už finansinių paslaugų sektorių, konsultuoja bankinių procesų efektyvymo didinimo klausimais.